Campion ce crește vizibilitatea României în lume


Se numește Ionuț Maneachin este din Jurilovca și înainte de a fi un nume în lumea sportului nautic este un un prieten de nădejde și are un un bun simț cum rar întâlnești. Are o charismă și un tact cum nu vezi în fiecare zi și o modestie imensă.

Drumul său în lumea kaiac kanoe început la 12 ani la cluul sportiv Farul din Constanța. A continuat prin înscrierea la liceul sportiv Nicolae Rotaru din Constanța și peformanțele sale s-au încununat cu numeroase medalii și participări la concursuri  naționale și internaționale de profil.

„Am participat la concursuri naționale și la două internaționale. Am fost în Croația și Portugalia. Kaiac canoe am făcut până la 18 ani. Acum mai fac doar din plăcere”, spune Ionuț. 

Nu putem să nu obsevăm cât de charismatic este și cât de bine este sculptat.

Vă invit să urmăriți câteva fotografii care elogiază măreția acestui om frumos, reprezentant al comunității de ruși lipoveni din care face parte, al Jurilovcăi și promovator al sănătății prin mișcare. Bravo drag prieten și multiplu campion!








0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-mi ce crezi:

Totalul afișărilor de pagină

Un produs Blogger.

Pub

Publicite

Despre mine

Fotografia mea

Orice aș scrie, oricine își va da seama că a găsit-o pe Alexandra pe care o cauta.

Ads

Follow me on Bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers