Bienvenue dans le monde blogging

Hei,

This is Alexandra speaking. This is my fashion and film blog and I`m very excited about my new work. Actually I don`t consider this work, I am looking for developing myself by doing this and I want to do blogging beacause I like to write in fashion language. Ok, I hope you like what im gonna do. Here are some photos with me in diferent moment from my life. Have a wonderfull day!!!







Salut,

Je suis Alexandra et je etudie Journalisme en Roumanie. J`aime beaucoup la mode et les films est ca c`est le principal raison pour que je fais du blogging. Je veux partager avec vous des photographies, des histoires et des experiences inedites et j`espere que nous pouvons connaintre ensemble les aspects le plus important de la language de la mode et des films. Je vous souhhaite un bonne commence de semaine!!!



Bună,

Sunt Alexandra și probabil câțiva dintre voi mă cunosc personal. Am început acest blog de modă ca o cercetare pentru un licență la facultate, dar cum am deja un blog personal de aproximativ doi ani, nu mă îndoiesc că acest proiect va fi un succes. Am decis că voi scrie în mai multe limbi pentru a-mi face înțeles mesajul către mai multe persoane din întreaga lume. Astăzi mă voi opri la a vă arăta câteva fotografii cu mine, urmând să postez diverse articole ce au legătură cu lumea modei și a cinematografiei.






<a href="http://www.bloglovin.com/blog/12121795/?claim=mz44stdg3p6">Follow my blog with Bloglovin</a>

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-mi ce crezi:

Totalul afișărilor de pagină

Un produs Blogger.

Pub

Publicite

Despre mine

Fotografia mea

Orice aș scrie, oricine își va da seama că a găsit-o pe Alexandra pe care o cauta.

Ads

Follow me on Bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers