Ținute de 1 Mai pentru bărbați

Anul trecut am avut 5 ținute de 1 Mai dacă ești femeie, iar acum m-am decis să nu fac discriminare și să fac niște sugestii și pentru bărbați. Așa că am găsit câteva obiecte vestimentare și accesorii masculine pe care le-am combinat sau le-am lăsat ca atare. 1 Mai fericit populației masculine și cititorilor Republique!


All pieces in this picture Koton



Casual look for labour day
 Smart casual
 Great accesory
Sherlock s coats


Art deco looks
Something i don t recomand :))






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-mi ce crezi:

Totalul afișărilor de pagină

Un produs Blogger.

Pub

Publicite

Despre mine

Fotografia mea

Orice aș scrie, oricine își va da seama că a găsit-o pe Alexandra pe care o cauta.

Ads

Follow me on Bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers