Ce-mi place și ce nu în Vama Veche

Ce îmi place în Vamă:

1. Sentimentul de libertate
2. Faptul că pot vorbi cu orice persoană cu o lejeritate foarte mare
3. Cafeaua de la Stuf 
4. Muzica bună care răsună de la fiecare mică afacere
5. Concertele
6. Mâncarea ungurească făcută la ceaun.
7. Cerceii și ochelarii de soare
8. Mini buticurile cu cărți.
9. Vânzătorii ambulanți.
10. Protestele din diverse cauze
11. Tricourile cu mesaj
12. Oamenii. Majoritatea
13. Răsăritul
14. Dansatul pe plajă
15. Multiculturalitatea

Ce îmi displace la Vama Veche

1. Frigul de pe 1
2. Prețurile piperate
3. Găsești cu greu o toaletă.
4. Mizerie.
5. Cuplurile de îndrăgostiți prea lipicioase

Fotografii arhiva personală





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-mi ce crezi:

Totalul afișărilor de pagină

Un produs Blogger.

Pub

Publicite

Despre mine

Fotografia mea

Orice aș scrie, oricine își va da seama că a găsit-o pe Alexandra pe care o cauta.

Ads

Follow me on Bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers