Mini vacanța de 1 Mai - articol, anul 1 Jurnalism

Sâmbătă, aproximativ ora 17:00 în trenul Constanța- 
Mangalia :„Vino să vezi cum e în lumea mea” le îndemna un tânăr 
șugubăț pe celelalte persoane care se aflau în tren. În urma lui, o fată oferea sandvișuri cu următarea indicație „Mama mea le-a făcut. Ia, sunt bune!” Primul personaj o susținea 
„Cu rușinea mori de foame!”. Atunci când niște călători i-au oferit căpșuni tânărul a refuzat un pic jenat. „Cu rușinea mori de foame, a completat prietena lui”. 
     Trenul răsună de fericire, discuțiile sunt diverse, 
chiar bizare. „Alin, băiat fin…asculți manele, te-am văzut după față”. La un moment dat doi oameni urcă cu niște bambus în mână. Toată lumea se îndreaptă către ei cu întrebări precum „ De unde-l ai omule?”„Welcome to the party ” se aude dintr-un vagon.
     Un tânăr entuziast iși împărtășește povestea cu noii lui prieteni: toți călătorii care-l pot auzi: „Anul trecut am fost la The Mission, dar nimic nu se compară cu Vama”. „ Acum doi ani m-a mințit unu' să fac baie în mare cică „Băi, e frig afară, dar cu cât e mai frig, cu atât e mai caldă apa!” și eu ca fraierul am intrat”. 
     „Mangalia uuuăă” se auzea într-un vagon. „Dacă așa fac în Mangalia, în Vamă cum o să mai facă?” se întreabă o femeie.
     Stuf: „Băi știi ce e tare la Vama Veche?...că te duci de 
la o terasă la alta și nu auzi aceeași melodie”. Așa e shaule….”Așa suna conversația dintre doi amici care dansează. „N-am văzut atâta lume fericită în viața mea”. Vin cameramanii de la Pro Tv să-l intervieveze pe un tânăr care dansa fără tricou. Cei mai 
mulți se dau din fața camerei de luat vederi.



11:30 Trebuia să înceapă concertul E.M.I.L, dar membrii 
formației se lăsă așteptați. Muzica este ritmată, iar locul  
plin. Apar cei de la E.M.I.L și gălăgia se  intensifică. Sunetul este destul de prost, dar fanii le cunosc melodiile și cântă 
toate versurile pe care le știu.  E.M.I.L cântă melodii noi, 
dar care nu aveau un impact atât de mare precum cele 
vechi. Apare un colaborator de- al lor care îi ajută la 
melodia „Noaptea”. Fanii sunt în delir și cântă „Noapte-ai pe tocuri tu dansează cu ea, noaptea-i pe fugă tu spune-i să stea…spune-i sângelui ce trebuie să simtă…”. După ce se terminat 
concertul mai multe voci din mulțime spun:„Eu nu mai stau OCS, voi mai stați?”Plaja a începe să se 
elibereze, petrecăreții sunt zgribuliți și se îndreaptă spre 
baruri sau focuri pe plajă „unde e mai cald”.
Dimineața: o mulțime de oameni așteaptă răsăritul și odată cu acesta căldura. Băurile alcoolice se transformă în cafea. E  liniște, muzica s-a schimbat…„E muzică de chill low” .
      În  autobuzul spre Mangalia se aude „Mai scumpă-i shaorma decât drumul”.  În trenul spre Constanța e liniște. Entuziasmul de la venire se stinge. În RATC sunt controale.„ Scapă cine poate!”
    

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-mi ce crezi:

Totalul afișărilor de pagină

Un produs Blogger.

Pub

Publicite

Despre mine

Fotografia mea

Orice aș scrie, oricine își va da seama că a găsit-o pe Alexandra pe care o cauta.

Ads

Follow me on Bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers