Siera - pensiunea din visele mele

Poate suna bizar, însă am visat această pensiune de două ori. Avea topogane roșii pentru copii, era crem cu mov, înaltă, cu cel puțin două etaje cu balcoane mari...Ieri mi-am amintit numele din vis. Era Sierra ceea ce în spaniolă înseamnă munte. Am făcut calculul mumerologic și acest nume este sub vibrația cifrei 4. În capul meu era imposibil ca mintea mea să conceapă o clădire cu această vibrație. Am căutat pensiunea Sierra, mi-a apărut Siera, i-am făcut din nou calculul numerologic și mi-a ieșit 5, pe care-l prefer. Am intrat în galerie și mare mi-a fost mirarea să văd pensiunea din visul meu,  cu aceeași structură, înălțime, fără a ține cont de colorit. M-am întrebat dacă poate fi o coincidență, mă gândesc că am trecut cândva pe lângă ea fără să realizez și creierul meu i-a înregistrat forma și numele. Ce semnificație poate avea că în vis a apărut de două ori însoțită de același bărbat înalt, subțirel, la costum având aproximativ 40 de ani? Că mie mi se pare de domeniul stiintifico-fantasticului...





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-mi ce crezi:

Totalul afișărilor de pagină

Un produs Blogger.

Pub

Publicite

Despre mine

Fotografia mea

Orice aș scrie, oricine își va da seama că a găsit-o pe Alexandra pe care o cauta.

Ads

Follow me on Bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers