Trend alert: buline(dots)

Mall-urile sunt invadate de articole vestimentare pline cu buline mari. Magazinele din orașele mici sunt și ele blindate cu haine cu foarte multe buline. Și mie îmi plac bulinele. Am o eșarfă cu buline mici și mari, plus dungi; e complexă. Mai am o bluză neagră cu buline, șosete cu buline. Am avut o rochie roșie cu buline, balerini, bentiță și dacă mă mai gândesc puțin sigur mai găsesc câte ceva. 

Must have: 

Cache Cache 134,90 lei
Cache Cache 35, 94 lei
free with love


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-mi ce crezi:

Totalul afișărilor de pagină

Arhivă blog

Un produs Blogger.

Pub

Publicite

Despre mine

Fotografia mea

Orice aș scrie, oricine își va da seama că a găsit-o pe Alexandra pe care o cauta.

Ads

Follow me on Bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers