Acum nu sunt formată din 1000 de bucăți distincte, ci 14.000

Și-mi ziceam să mă ridic de pe podea, că e aer și în altă parte. Am încercat și cu clișee: Că o să fie bine, că nu e singura durere pe care am avut-o vreodată, dovada fiind că cea de pe spate căpătată în urma soarelui puternic de la plajă.Că e ca durerea de rinichi: te îngenunchează. După o fericire de câteva ore ce mai contează o noapte moțăind, plină de coșmaruri? Doar am vorbit o oră la telefon, nejustificat de mult pentru una ca mine care preferă comunicarea scrisă sau face to face. Trebuia să fiu bine. M-am amuzat destul pe seama subiectului, m-am mirat, am vărsat și două lacrimi, mai multe nu mai am, le-am consumat pe toate pentru o singură persoană de-a lungul timpului. Știi, mă gândeam că aș putea să câștig un concurs de scenarii, că aș putea scrie o nuvelă. De asta nici nu-ți dau detalii, ca să fie mai interesant. O să fie faină, inspirată de o poveste reală, clădită pe suferința mea care am stat ieri răsfirată pe podea cu genunchii în brațe așteptând să mă anunțe cineva că sunt la o emisiune pentru oameni proști, că a fost o farsă. E mai ceva ca orice chestie literară pe care am citit-o, o să schițez ceva pe un caiet, old times, să nu uit detaliile că altfel nu mă vindec nici de prostie, nici de suferință. M-am trezit cu gândul că mai bine mai dormeam, era mai ok acolo printre coșmaruri. Nimeni nu bănuiește nimic, îmi pun întrebări legate de job și alte lucruri, nimeni nu are habar că acum nu sunt formată din 1000 de bucăți distincte, ci 14.000, dar mă repar eu și să vezi atunci bucuria naibii, căci roata se întoarce mes amis. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-mi ce crezi:

Totalul afișărilor de pagină

Un produs Blogger.

Pub

Publicite

Despre mine

Fotografia mea

Orice aș scrie, oricine își va da seama că a găsit-o pe Alexandra pe care o cauta.

Ads

Follow me on Bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers