Articole vestimentare de vară preferate de Alexandra

A venit vara şi eu am fost de aproximativ trei ori deja la plajă. Silueta o am thanks god acum mai am nevoie de câteva elemente de decor. Un prosop cu rechini ar fi ideal. Dar mi-e teamă să nu-mi mănânce caracatița de pe poșetă. Ce am în poșetă? Un pareo, un costum de baie, mă gândesc la cel lila sau verde. Mai am și o loțiune de plajă de preferat Gerovital, ulei de măsline sau o loțiune cu uleiuri combinate de la Plafar. Ah și un balsam de buze. Pentru lecturat o revistă, ceva de scris, ceva de băut și ceva de ronțăit. Gata, vara nu mă va prinde nepregătită. Bye bye. Toate articolele sunt de pe Bfashion. Am comandat de două ori. O dată o pereche de blugi foarte rezistenți și drăguți și o dată o pereche de botine fără toc. A fost o experiență plăcută. Lots of love:x







0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-mi ce crezi:

Totalul afișărilor de pagină

Un produs Blogger.

Pub

Publicite

Despre mine

Fotografia mea

Orice aș scrie, oricine își va da seama că a găsit-o pe Alexandra pe care o cauta.

Ads

Follow me on Bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers