Astăzi am făcut ceva neobișnuit

Astăzi am făcut ceva neobișnuit. Ceva ce nu face parte decât întâmplător din viața mea. Totul a început cu un design fain de biclicletă. Una neagră cu șa comfortabilă. Apoi au fost durerile: de rinichi, stomac care m-au făcut mai atentă la ce se întâmplă în organismul meu. Astăzi m-am trezit fără nicio durere. Mi-a plăcut sentimentul așa că m-am decis să fac ceva să-l păstrez. Cum? Cardio. Da ați citit corect: 40 de minute de exerciții cardio. Am început cu cele de nivel redus, apoi mediu, iar la greu m-am oprit. Aceste exerciții chiar aduc fericirea, iar intensitatea lor trebuie să crească imediat ce avansați. Am ales aceste exrciții deoarece am admirat picioarele și abdomenul unei tipe și am aflat că secretul ei sunt aceste exerciții, iar cele cu sărituri sunt chiar distractive, deși gradul lor de dificultate este crescut. Am decis să scriu despre acest subiect pentru că Facebook a decis să-mi amintească că n-am mai scris pe Republique de 8 zile ceea ce este destul de mult. Dacă vreți ceva cu adevărat provocator și dacă aveți condiția fizic necesară încercați exercițiile cardio din ultimul videoclip. Multă fericire!!!





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-mi ce crezi:

Totalul afișărilor de pagină

Un produs Blogger.

Pub

Publicite

Despre mine

Fotografia mea

Orice aș scrie, oricine își va da seama că a găsit-o pe Alexandra pe care o cauta.

Ads

Follow me on Bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers