Experimente pe blog - primul boost

Astăzi mi-am propus să schimb clasamentul postărilor de pe http://republiquedelimagination.blogspot.ro/ cu acest articol despre petreceri tematice http://republiquedelimagination.blogspot.ro/…/ingredientele…, așa că am dat primul boost pe fb. Să vedem ce iese. Deocamdată a reușit să se poziționeze în top 10 cele mai citite postări pe antepenultimul loc, dar mai are trei zile să-și revină. Prima dată am încercat să văd ce funcționează pentru ca oamenii să-mi citească blogul dat fiind că acesta a fost proiectul pentru lucrarea mea de licență: A funcționat să scriu despre oameni pe care-i cunosc și pe care-i găsesc în lista mea de Facebook, despre lucruri utile, despre lucruri frumoase, videoclipurile montate de mine și oameni deja fidelizați de modalitatea în care scriam pe celălalt blog. Acum am dat acest boost în funcție de interese și likeurile au început deja să apară la postarea respectivă. Mi-ar plăcea să aibă și pagina de Facebook mai multe likeuri ca să am o audiență mai mare pentru care să postez. Să văd ce se întâmplă. Dacă aveți sugestii de articole, subiecte pe care ați vrea să le regăsiți la Republique lăsați comentarii la articole și vă răspund de îndată ce le văd. O zi frumoasă! 



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-mi ce crezi:

Totalul afișărilor de pagină

Un produs Blogger.

Pub

Publicite

Despre mine

Fotografia mea

Orice aș scrie, oricine își va da seama că a găsit-o pe Alexandra pe care o cauta.

Ads

Follow me on Bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers