Fresh new hits - Melodiile verii 2015

1.
Nu sunt în ordinea preferințelor, sunt în ordinea în care le-am găsit. Așadar, după Bailando Enrique mai lansează un hit El perdon care sună extrem de bine și se va auzi cu siguranță la toate cafenelele de pe plajă.
Acest hit l-am adăugat știind că nu-l voi auzi la radio, dar sună absolut bestial, așa că trebuie să-l ascultați.

Se ia un actor hot care moare într-un accident și apoi se face o melodie dedicată lui. Cum să nu fie no1?

Cheerleader pur și simplu sună bine. Și voi știți asta.

Nu-mi place în mod deosebit dar va deveni hit. Deja este.
Acesta sună minunat, deși nu-mi place Delia în mod deosebit. Dar noaptea oamenii fac oameni noi e superb.

Lean on mi-a plăcut din prima. Clar e un hit.

Nicky Minaj și Hei mamma sună binișor.
Earned it și succesul melodiei, se datorează filmului Fifty shades of Gray

Când aud melodia aceasta îmi vine automat să dansez. 
Ador melodia asta și nu numai pentru că tipul e creț, dar sună fenomenal.
Și pe aceasta nu cred că o veți auzi la radio, dar e de luat în seamă.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-mi ce crezi:

Totalul afișărilor de pagină

Un produs Blogger.

Pub

Publicite

Despre mine

Fotografia mea

Orice aș scrie, oricine își va da seama că a găsit-o pe Alexandra pe care o cauta.

Ads

Follow me on Bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers