Treceți la conținutul principal

Dare to disrupt! Disrupt - conceptul care poate „rupe” realitatea de ficțiune și povestea văzută prin ochii unui model

12 martie a fost ziua în care am fost selectată să particip la un casting privind o schimbare de tunsoare și culoare a părului. Am ajuns la destinația comunicată prin telefon și am așteptat să înceapă procesul de selecție. După o perioadă și-a făcut apariția Agnes Westerman care ne-a introdus o mică parte din conceptul „disrupt” și noua colecție Goldwell și anume Color Zoom Collection. Mi-am dat seama imediat că alegerea modelelor se va realiza conform unei viziuni pe care artista în hairstyling deja o avea în minte. Fără să îmi dau seama foarte bine ce se întâmplă am fost „ruptă” de realitatea sau ficțiunea mea și adusă în povestea „disrupt”.

A doua zi am trecut printr-o serie de transformări legate de tunsoare, culoare și aranjatul părului într-o manieră care corespundea exigențelor colecției. Nu am fost singura care a trecut prin acest proces de traspunere a realității personale într-una colectivă. O echipă imensă formată din stiliști, modele, fotografi, monteuri, scenariști, cameramani, make-un artiști etc. s-a ocupat ca fiecare aspect să fie din atmosfera care trebuia adusă în centrul atenției.

Cu o putere de muncă imensă, creativitate și entuziasm Agnes Westerman a coordonat uluitor de bine toată echipa. A încurajat munca stiliștilor, a oferit sfaturi tuturor celor care le solicitau și a lucrat cot la cot cu ceilalți profesioniști. Pentru mine a reprezentat un model uman de urmat deoarece a tratat în mod egal și respectos fiecare persoană care a făcut parte din acest concept. Cu acest prilej doresc să mulțumesc întregii echipe pentru oportunitatea de a vă cunoaște! Fiecare dintre voi este special pentru că ați făcut ca lucrurile să se întâmple.

Este 14 martie și ne aflăm în locul în care urmează să aibă loc evenimentul care celebrează 20 de ani de activitate a companiei de produse cosmetice Top Line și totodată lansarea noii colecții Goldwell. De la ora 9:00 toți oamenii implicați lucrează la unison pentru a reuși să înceapă evenimentul la ora 15:00. Acești oameni sunt ca niște celule care merg toți în aceeași direcție pentru a face întregul corp să funcționeze optim. De data aceasta corpul este însuși evenimentul care trebuie să iasă ca la carte. Totul este intens și se lucrează contra timp; unele modele sunt machiate, altele aranjate la păr, toate necesită să fie îmbrăcate în timp util. În sală se fac probe de sunet, lumini, se lucrează la decor, se fac modificări în timp real.

Locul ales pentru eveniment ajută enorm. Eleganta sală de evenimente Le Chateau Ballroom asigură funcția estetică pentru un astfel de spectacol, dar și condițiile pentru ca sunetul și imaginea să fie la înălțime.



Este ora 15 și suntem pregătiți să „rupem” gura târgului cu Goldwell Color Zoom Collection:



Așadar, sunteți pregătiți să intrați într-o lume unde totul este desprins de realitate? Culoarea, tunsoarea, textura, forma, lumina și întunericul sunt parcă rupte dintr-o altă dimensiune și transportate aici și acum pentru a fi parte din conceptul „disrupt”.

Disrupt este despre creativitate, curaj, inovație, culoare și expresivitate. Desparte vechiul de nou, culoarea de nonculoare, realitatea de fantezie, curajul de teamă etc. 

Iată un mic fragment din ceea ce s-a întâmplat în ziua evenimentului care va încuraja pe toată lumea să îndrăznească să-și exprime creativitatea prin uimitoarele culori și tunsori propuse de Goldwell în primăvara anului 2016:
















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce urăsc Valentine's Day din toată ființa mea?

Voi fi foarte subiectivă în această postare. Cred că a început în adolescență și fenomenul s-a repetat în fiecare an. Fiind influențată de publicații „remarcabile” pentru adolescenți precum „Cool Girl” și trecând treptat la Cosmopolitan, Glamour și alte reviste destinate femeilor mi se părea că V Day chiar înseamnă ceva. Iar faptul că de fiecare dată, dar de fiecare dată se întâmpla ceva și nu eram în cuplu în această perioadă sau suspinam după vreun „ființ” la care se ajunge greu, că altfel nu e interesant, mă făcea să cred că e ceva în neregulă cu mine.

Apoi, o dată cu vârsta am început să înțeleg că la fel ca și Moș Crăciun, Iepurașul de Paște și alte personaje mirifice, Cupidon există doar ca să-i ajute pe oameni să cumpere lucruri urâte, pe care în mod normal nu le-ar cumpăra. Dar la presiunea societății și de teama de a nu rămâne singuri cumpără inimioare de pluș, trandafiri roșii parfumați, prăjituri în formă de inimă. By the way, știți ce formă are inima? Nu are nicio legătură…

Ieftin, dar bun, prietene - are tot ce vrei pentru un păr superb

Sunt anumite produse cosmetice la care mă întorc, deși îmi place să testez cât mai multe. Din această categorie face parte și serul pentru vârfuri despicate, cel verde de la Avon. E pur și simplu ce trebuie pentru sezonul rece.

Deși îmi place să am volum la păr și e destul de trist că nu-l pot obține în mod natural ca alte persoane, acesta îmi place (culmea) pentru că mi-l face și mai drept decât este deja. Doar că este un păr drept ce pare îngrijit, strălucitor și care miroase genial, un atribut comun pe care-l au toate produsele cosmetice pe care le prefer în mod uzual.

Am aflat între timp și cum se numește mulțumită Google (Daily Shine de la Advance Techniques). Iar cel mai mult îmi place mirosul, după cum am subliniat mai sus. Partea amuzantă e că nu pot să-l asociez cu nimic, nu seamănă cu nimic din ce cunosc, parcă are un miros al lui specific. Și m-am bucurat că l-am redescoperit la fel de bun ca atunci când l-am cumpărat pentru prima dată, acum 6 ani și când o grămadă de perso…

Am găsit „Jurnal de Bac”, neprelucrat și găsit total întâmplător. Genial și fără spații după virgule

Jurnal de Bac17 septembrie 2010Azi s-a făcut,ca de altfel în fiecare an trafic de cărţi. S-au vândut şi s-au cumpărat înaceiaşi măsură.Ca la piaţă. Eu aveam doar patru lei,atât am apucat să iau când am plecatla şcoală. Am zărit chioşcul de ziare şi era să cobor să-mi iau o revistă. Nu prea mă potabţine. Şi ce e dureros e că sunt conştientă că nu-mi folosesc la nimic,poate doar pentru amânca mama seminţe pe ele. Nu mai găsesc nimic interesant în paginile lor colorate.Toate subiectele sunt reluate la nesfârşit.19 septembrie 2010Caz de urgenţă,deschid DEX-ul la imaginar poetic. Nu găsesc. Ultima soluţie:caut pe net.Şi caut,şi caut şi caut…Când în sfârşit am crezut că am descoperit definiţia salvatoare eaarată aşa: „Imaginar poetic- Concept integrator al antropologiei şi al poeticilor moderne,definit ca viziune reunificatoare a conştientului şi a inconştientului în raportareafiinţei umane la mediul înconjurător,reprezentabilă poetic într-o sumă uriaşă de imaginifundamentale,în reperele că…