Nici un om nu e o insulă...(John Donne) - Ali's dream castle 3.03.2012

....ci o peninsulă. (Amos Oz). Prelungirea acestui motto mi-a dat posibilitatea să fiu într-un final de acord cu el. Aplicație în liceu: Comentați semnificația următoarei sintagme: „ Nici un om nu e o insulă”. Ce durere de cap, ce complicație! 7 minute, bineînțeles. Zâmbesc. Evident că am doar 7 minute la dispoziție, e o regulă nescrisă. Ba este, îmi spun. Nu mă interesează ceilalți, sunt o insulă. Nu vreau să am contacte cu ceilalți - cu atât mai mult sunt una. Astăzi, urmărind interacțiunea dintre Amos Oz (scriitor) și Liiceanu zâmbesc din nou. Nu am nevoie de atât de multe minute (7) să-mi dau seama că sunt o peninsulă. Că sunt în contact cu societatea (alteritatea, celălalt etc), dar sunt singură. Sunt atât de singură și îmi place foarte mult acest aspect:)


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-mi ce crezi:

Totalul afișărilor de pagină

Arhivă blog

Un produs Blogger.

Pub

Publicite

Despre mine

Fotografia mea

Orice aș scrie, oricine își va da seama că a găsit-o pe Alexandra pe care o cauta.

Ads

Follow me on Bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers