Si laptopul.... era rupt în două

Mare surpriză şi mare mirare...Pff nu ştiu cum să reacţionez. Laptopul meu...suspans pe lângă faptul că bâzâie ca şi cum ar decola de fiecare dată când îl aprind, că se stinge când îl ating altfel decât nu ştiu, dar am învăţat nişte trucuri magice să-l aprind şi să-l păstrez aşa, îmi taie şi ultima speranţă a de scrie articole, de a răspunde la e-mailuri şi a găsi articole şi postări care să mă inspire şi pe care să le distribui pe Facebook. Aşadar, acum când să-l deschid era cât pe ce să nu se mai aprindă pentru că la fel ca pisica din melodie...era rupt în două. Iată şi melodia ca să ştiţi la ce mă refer. Numai că laptopul meu nu a căzut de la etajul 9 şi totuşi ...„s-a sfârşit ca în poveşti”



Cred cu tărie că e asta s-ar putea să fie ultima postare pe care o scriu pe acest blog, dacă mai apuc s-o public...până nu știu,.. Sper să fi deprins aptitudinile necesare astfel încât să nu moară înainte de vreme. E ultima voastră șansă de a-i spune la revedere. Scrieți în comentarii condoleanțele, sunt sigură că le va vedea de pe lumea cealaltă...Mere de sa mere. Și acum ce fac?

<div id="fb-root"></div>
<script>(function(d, s, id) {
  var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];
  if (d.getElementById(id)) return;
  js = d.createElement(s); js.id = id;
  js.src = "//connect.facebook.net/ro_RO/sdk.js#xfbml=1&version=v2.5";
  fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);

}(document, 'script', 'facebook-jssdk'));</script>

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-mi ce crezi:

Totalul afișărilor de pagină

Arhivă blog

Un produs Blogger.

Pub

Publicite

Despre mine

Fotografia mea

Orice aș scrie, oricine își va da seama că a găsit-o pe Alexandra pe care o cauta.

Ads

Follow me on Bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers