Treceți la conținutul principal

Trenduri 2016 în materie de make-up și unghii marca Top Line

M-am întors! De câteva zile vreau să-mi fac timp să scriu acest articol, dar printre un job full time, o soră și o pisică se poate strecura o problemă mai mare, tehnică ca de exemplu un laptop care s-a stricat. Dând click pe cuvântul laptop veți afla și mirifica poveste. 

Cu toate că am extrem de multe de făcut, acum că am un laptop nou pot în sfârșit să postez pe blog. Știu vă sunt datoare cu un articol privind Jurilovca, dar până atunci puteți reciti un articol mai vechi de pe Ali's Dream Castle aici


Nu știu în ce măsură mi-ați simțit lipsa pe blog, dar pot să vă asigur că am fost implicată tot în demersuri legate de scris, ceea ce îmi aduce o anumită satisfacție. Mie mi-a fost dor să scriu aici  pe Republique și mi-am propus să scriu despre trendurile în materie de machiaj și unghii pentru anul 2016 prezentat de Top Line. E diferit să te uiți la trenduri din perspectiva cititorului de articole de modă, de cea a unui model care le prezintă. 





Probabil știți deja care sunt culorile vedetă ale anului 2016. Anul acesta nu mai avem o singură culoare, așa cum a fost marsala în 2015, ci două culori în trend: roz cuarț și bleu seren. Acestea pot fi întroduse atât în vestimentație, precum și în tunsoare, unghii sau machiaj. 


Mai jos găsiți două videoclipuri, primul  oferă o privire de ansamblu asupra trendurilor în materie de culori, forme, texturi. Spre exemplu unghiile cu aspect pătrățos sunt înlocuite de cele ascuțite. Culorile predominante sunt cele neon, aplicate pe un fundal alb, folii metalice aurii, design geometric, roșu în degrade spre roz. 







Buzele sunt lucioase în culori închise precum negru sau mov închis, dar se păstrează și o oarecare afinitate pentru cele naturale sau nuanțe de roz deschis. Sprâncenele sunt foarte nuanțate, iar aspectul tenului este mat.  





În ceea ce privește machiajul ochilor culorile predominante sunt cele neon, auriu, argintiu, albastru sau verde. Tendințele merg în direcția geometriei aceasta regăsindu-se în toate aspectele regăsite în acesta. 


Al doilea este o privire în interior, iar make-up artist-ul Anca Higiu și nail artist-ul Cătălina Stoica explică cum au realizat design-ul pentru trendurile în machiaj și unghii. Vizionare plăcută!





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce urăsc Valentine's Day din toată ființa mea?

Voi fi foarte subiectivă în această postare. Cred că a început în adolescență și fenomenul s-a repetat în fiecare an. Fiind influențată de publicații „remarcabile” pentru adolescenți precum „Cool Girl” și trecând treptat la Cosmopolitan, Glamour și alte reviste destinate femeilor mi se părea că V Day chiar înseamnă ceva. Iar faptul că de fiecare dată, dar de fiecare dată se întâmpla ceva și nu eram în cuplu în această perioadă sau suspinam după vreun „ființ” la care se ajunge greu, că altfel nu e interesant, mă făcea să cred că e ceva în neregulă cu mine.

Apoi, o dată cu vârsta am început să înțeleg că la fel ca și Moș Crăciun, Iepurașul de Paște și alte personaje mirifice, Cupidon există doar ca să-i ajute pe oameni să cumpere lucruri urâte, pe care în mod normal nu le-ar cumpăra. Dar la presiunea societății și de teama de a nu rămâne singuri cumpără inimioare de pluș, trandafiri roșii parfumați, prăjituri în formă de inimă. By the way, știți ce formă are inima? Nu are nicio legătură…

Ieftin, dar bun, prietene - are tot ce vrei pentru un păr superb

Sunt anumite produse cosmetice la care mă întorc, deși îmi place să testez cât mai multe. Din această categorie face parte și serul pentru vârfuri despicate, cel verde de la Avon. E pur și simplu ce trebuie pentru sezonul rece.

Deși îmi place să am volum la păr și e destul de trist că nu-l pot obține în mod natural ca alte persoane, acesta îmi place (culmea) pentru că mi-l face și mai drept decât este deja. Doar că este un păr drept ce pare îngrijit, strălucitor și care miroase genial, un atribut comun pe care-l au toate produsele cosmetice pe care le prefer în mod uzual.

Am aflat între timp și cum se numește mulțumită Google (Daily Shine de la Advance Techniques). Iar cel mai mult îmi place mirosul, după cum am subliniat mai sus. Partea amuzantă e că nu pot să-l asociez cu nimic, nu seamănă cu nimic din ce cunosc, parcă are un miros al lui specific. Și m-am bucurat că l-am redescoperit la fel de bun ca atunci când l-am cumpărat pentru prima dată, acum 6 ani și când o grămadă de perso…

Am găsit „Jurnal de Bac”, neprelucrat și găsit total întâmplător. Genial și fără spații după virgule

Jurnal de Bac17 septembrie 2010Azi s-a făcut,ca de altfel în fiecare an trafic de cărţi. S-au vândut şi s-au cumpărat înaceiaşi măsură.Ca la piaţă. Eu aveam doar patru lei,atât am apucat să iau când am plecatla şcoală. Am zărit chioşcul de ziare şi era să cobor să-mi iau o revistă. Nu prea mă potabţine. Şi ce e dureros e că sunt conştientă că nu-mi folosesc la nimic,poate doar pentru amânca mama seminţe pe ele. Nu mai găsesc nimic interesant în paginile lor colorate.Toate subiectele sunt reluate la nesfârşit.19 septembrie 2010Caz de urgenţă,deschid DEX-ul la imaginar poetic. Nu găsesc. Ultima soluţie:caut pe net.Şi caut,şi caut şi caut…Când în sfârşit am crezut că am descoperit definiţia salvatoare eaarată aşa: „Imaginar poetic- Concept integrator al antropologiei şi al poeticilor moderne,definit ca viziune reunificatoare a conştientului şi a inconştientului în raportareafiinţei umane la mediul înconjurător,reprezentabilă poetic într-o sumă uriaşă de imaginifundamentale,în reperele că…