Gânduri bla bla


M-am mutat într-o zonă mult mai aproape de toate locurile faine, dar parcă sunt lipită de patul acesta, de muzica de pe youtube etc. Când era greu de ajuns îmi plăcea mai mult ideea de a sta aproape de locuri în care se întâmplă chestii.

M-am trezit cu machiajul întins pentru că iar nu m-am demachiat, bad habbit; și cu bagajele în pungi, hai alege ceva de îmbrăcat pentru azi. Mi-am găsit până la urmă ceva și m-am apucat să despachetez. Mi-a rămas gândul la rujul ală de la Flormar care miroase a cocos și e și moale și rezistă binișor. Poate la salariu...Și poate totuși mă mobilizez să găsesc un loc în care pot bea un cocktail fără alcool pentru că și așa mi-am chinuit fața cu machiaj. Au revoir! Plec, pa.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-mi ce crezi:

Totalul afișărilor de pagină

Un produs Blogger.

Pub

Publicite

Despre mine

Fotografia mea

Orice aș scrie, oricine își va da seama că a găsit-o pe Alexandra pe care o cauta.

Ads

Follow me on Bloglovin

Follow on Bloglovin

Google+ Followers